
Od blisko 20. lat wspieramy Klientów w budowie niezależności finansowej. Zobacz, jak!
Badanie potrzeb Klienta – dlaczego to takie ważne?

Wnikliwa analiza możliwości, szans i ryzyka przekłada się na skuteczniejszą realizację celów. A to, zwłaszcza w obecnej sytuacji rynkowej, klucz do efektywnej pracy każdego Doradcy Finansowego. Zobacz, dlaczego badania potrzeb Klientów są tak istotne i jak robimy to w Phinance!
Finanse pod lupą
Droga do niezależności finansowej Klienta startuje w momencie wspólnego zagłębienia się w jego obecną sytuację. Analizujemy rokroczną dynamikę dochodów, obserwujemy stałe, jak i niespodziewane wydatki oraz prześwietlamy zobowiązania.
Tendencje behawioralno-finansowe Klientów często nie idą w parze z ich długofalowymi celami, dlatego należy posiąść szerszą perspektywę. Po to, by wesprzeć określenie jasnego celu na przyszłość. Także i po to, by dobrać najbardziej dopasowane produkty ubezpieczeniowe, oszczędnościowe czy inwestycyjne. W końcu po to, by renegocjować dotychczasowe umowy i w konsekwencji cieszyć się korzystniejszymi warunkami.

Nastawienie na cel
Wśród najpopularniejszych przyczyn, dla których Klienci zgłaszają się do multiagencji Phinance są:
- pytania w kwestii inwestycji środków,
- wsparcie w sprzedaży lokalu mieszkalnego,
- niejasności w kwestii dokumentacji i biurokracji,
- doradztwo w wyborze nieruchomości na wynajem,
- potrzeba porównania ofert kredytów hipotecznych,
- chęć powzięcia kredytu konsumenckiego lub leasingu,
- pomoc w założeniu własnej działalności gospodarczej,
- poszukiwania rozwiązań oszczędnościowych na emeryturę.
Skuteczne doradztwo finansowe to przede wszystkim multiproduktowość, a więc możliwość spełnienia potrzeb Klienta na wielu płaszczyznach. Gdy przebadaliśmy już potrzeby oraz wyznaczyliśmy cel, niezależnie od poziomu jego wielowymiarowości, w Phinance mamy szansę go zrealizować – po prostu.