Kampanie informacyjne
Dziękujemy za umówienie spotkania z Phinance S.A.!
Cieszymy się, że zdecydowałeś/-aś się na rozmowę z naszym specjalistą. Jest to pierwszy krok w stronę świadomego zarządzania swoimi finansami. Poniżej znajdziesz kilka informacji, które pomogą Ci dobrze przygotować się do spotkania.
Dowiedz się więcej
Dlaczego zadzwoniliśmy do Ciebie?
Od początku naszej działalności misją firmy jest podnoszenie świadomości społecznej na temat wpływu zmian na rynku finansowym na finanse domowe i firmowe, wpisując tę wartość w samo DNA naszego biznesu. W dzisiejszych czasach sektor finansowy cechuje się na tyle dużą dynamiką, że brak wiedzy i przygotowania nierzadko powoduje olbrzymie straty lub pozostawia niewykorzystane możliwości. oszczędnościowych.
Od wielu lat prowadzimy kampanie informacyjne, w ramach których zrealizowaliśmy blisko milion bezpłatnych spotkań z Klientami. Dzięki nim podnosimy świadomość naszych rozmówców, przekazując wiedzę o wpływie zmian na rynku finansowym na obecną i przyszłą sytuację finansową.
Po każdym spotkaniu nasz specjalista zostawia wizytówkę, abyście mogli skontaktować się z nami, gdy będziecie potrzebować pomocy w świecie finansów. Będziemy mogli jej udzielić, ponieważ współpracujemy z ponad 100 instytucjami finansowymi.
Na jakiej podstawie przetwarzamy Państwa dane osobowe?
Pani/Pana dane otrzymaliśmy od firm, z którymi współpracujemy na podstawie zawartych umów. Wszelkie informacje o przetwarzaniu danych może Pani/Pan uzyskać na naszej stronie internetowej (więcej informacji tutaj).
Pani/Pana dane otrzymaliśmy na podstawie zawartych umów od firm, z którymi współpracujemy. Wszelkie informacje o przetwarzaniu danych mogą Państwo uzyskać na naszej stronie internetowej phinance.pl/dane_osobowe/
Jakie kampanie aktualnie prowadzimy?
Twoja przyszłość – Twoja emerytura
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości zainteresowanych klientów w zakresie systemu emerytalnego w Polsce, wyjaśniając jednocześnie zmiany jakie zachodziły na przestrzeni lat (m.in. reforma emerytalna z 2014r.).
Podczas spotkania m.in. wskazujemy gdzie można znaleźć informacje dotyczące konta OFE, pokazujemy jak można dokonać aktualizacji osób uposażonych w umowie oraz wyliczamy na jaką emeryturę możesz liczyć w przyszłości.
Niższe rachunki za prąd
Pomagamy klientom sprawdzić, czy mogą płacić mniej za energię elektryczną. W ramach tej kampanii pomagamy zweryfikować, czy obecna taryfa lub dostawca energii są dla klienta najkorzystniejsze.
Bezpieczni na co dzień
Analizujemy istniejące polisy na życie klientów i pokazujemy, czy zapewniają realne zabezpieczenie w trudnych sytuacjach.
Kampania ta ma na celu wskazanie na jakie elementy umów ubezpieczeniowych należy zwracać uwagę w związku z dynamiczną sytuacją na świecie. Na spotkaniu przedstawiciel Phinance S.A. przekazuje informacje dotyczące zakresów ubezpieczenia, wyłączenia odpowiedzialności zakładów ubezpieczeniowych, informacje o ubezpieczeniu na czas pobytu w szpitalu oraz ubezpieczeń na czas niezdolności do pracy.
Podczas spotkania nasz przedstawiciel omawia szczegółowo zakres ubezpieczenia, wyłączenia odpowiedzialności zakładów ubezpieczeniowych, a także przedstawia informacje dotyczące ubezpieczenia na czas pobytu w szpitalu oraz ochrony w przypadku niezdolności do pracy.
