Resort Arche Cukrownia okazał się idealną scenerią dla naszego corocznego spotkania, podczas którego podsumowaliśmy wspólne sukcesy i spojrzeliśmy w przyszłość. Całe wydarzenie, z dwoma uroczystymi Galami, trwało aż 3 dni pełne świetnej zabawy. Towarzyszyło nam również 12 partnerów biznesowych.
Liczby, wyróżnienia, plany
Gala awansów: Wręczyliśmy 44 awanse, w tym 7 na prestiżowe stanowisko Starszego Partnera. Wyróżnieni zostali również pracowników ze stażem powyżej 10 lat w Phinance oraz oddziały z najwyższymi wynikami sprzedaży.
Wzrost sprzedaży o 29%: Marcin Kaczmarek – Członek zarządu Phinance i Dyrektor Sprzedaży podsumował wyniki sprzedażowe dotyczące bieżącego roku i tak Phinance na ten moment, może pochwalić się wzrostem sprzedaży aż o 29% w 2024 roku (licząc analogiczne okresy: styczeń – sierpień 2024 r. vs. styczeń – sierpień 2023 r.).
Udział poszczególnych pionów produktowych to:
- Produkty oszczędnościowe 34,7%,
- UNŻ 28,5%,
- Kredyty i Leasingi 18,7%,
- Majątek 12,7%,
- Inwestycje 4,8%,
- Nieruchomości 0,8%.
Strategia na przyszłość: Zarząd Phinance podczas prezentowania strategii na przyszłość podkreślił znaczenie adaptacji do zmieniającego się otoczenia gospodarczego i wewnętrznego.
Przełom w efektywności
Zarząd Phinance podzielił się z nami swoją wizją przyszłości, w której kluczową rolę odgrywają innowacyjne rozwiązania, takie jak nowe podejście do skomplikowanego rozliczeń, dostosowane do różnorodności naszej oferty.
„Jako firma dołożyliśmy starań aby proces ten był możliwie najprostszy i czytelny dla naszych Współpracowników we wszystkich pionach produktowych. Poprawiliśmy też komunikację wewnątrz firmy, która ułatwia doradcom dostęp do wszelkich niezbędnych informacji. Zmiana jakiej dokonaliśmy była trudna ale warto było podjąć się jej ze względu na wartości które wyznajemy jako firma - przejrzystość, spójność, zaufanie. Jesteśmy w tej firmie wszyscy, to my ją współtworzymy i jesteśmy odpowiedzialni za jej sukces. Dlatego ważna jest nieustanna otwartość na zmiany ale i świadome przygotowanie się na ich konsekwencje.” Paweł Kasica Prezes zarządu Phinance S.A.
Zarząd pokazał też projekty, które wejdą w życie już za chwilę jak podążanie prowizji za obsługą. Jest to model, który gwarantuje klientom bycie w centrum zainteresowania doradcy obsługującego i w konsekwencji wprowadza adekwatność rozliczeń pomiędzy doradcami.
Kluczowym tematem była również prezentacja planu rozwoju struktury firmy zarówno pod kątem liczby i lokalizacji biur jak i liczby współpracowników.
Tegoroczne seminarium zgromadziło ponad 600 uczestników. Oprócz zarządu, kadry managerskiej i nagrodzonych współpracowników Phinance pojawili się także partnerzy biznesowi, dzięki którym możemy ofertować naszym klientom pełen wachlarz produktów finansowych.