Informacje dotyczące pośrednika kredytu konsumenckiego

Załącznik nr 3 do uchwały nr 23/2025 Zarządu Phinance Spółka Akcyjna z dnia 18.03.2025
I. Firma, siedziba i adres Spółki
➢ Phinance Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Ratajczaka 19, 61-814 Poznań.
II. Numer wpisu Phinance S.A. do rejestru pośredników kredytowych wraz z adresem strony internetowej, na której jest dostępny ten rejestr
➢ Numer wpisu Phinance S.A. do rejestru pośredników kredytowych: RPK014949.
➢ Adres strony internetowej na której dostępny jest rejestr pośredników kredytowych to:
https://www.knf.gov.pl/podmioty/posrednictwo_kredytowe/dzial_II
III. Phinance S.A. jako pośrednik kredytu konsumenckiego współpracuje z następującymi kredytodawcami:
➢ Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie, Bank Polska Kasa Opieki S.A. z siedzibą w Warszawie, Santander Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, Bank BNP Paribas Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, mBank S.A. z siedzibą w Warszawie, Bank Handlowy z siedzibą w Warszawie, ING Bank Śląski z siedzibą w Katowicach; Raiffeisen Digital Bank AG z siedzibą w Wiedniu
IV. Wyżej wskazani kredytodawcy upoważnili Phinance S.A. do dokonywania następujących czynności faktycznych lub prawnych
➢ pozyskiwanie klientów w celu doprowadzenie do zawarcia umowy o kredyt konsumencki
➢ przekazywanie klientom aktualnych informacji o warunkach oferowanych kredytów konsumenckich
➢ wydawania klientom druków i formularzy niezbędnych do złożenia wniosku o kredyt konsumencki
➢ dokonywanie weryfikacji tożsamości klientów i poręczycieli
➢ dokonywania wstępnej weryfikacji dokumentów dostarczonych przez klientów oraz wstępnej oceny zdolności kredytowej klientów
➢ przekazywanie do kredytodawców dokumentacji wniosków kredytowych klientów
V. Klient nie ponosi na rzecz Phinance S.A. jakichkolwiek kosztów związanych z przygotowaniem, oferowaniem, zawieraniem lub
wykonywaniem umowy o kredyt konsumencki
VI. Phinance S.A. z tytułu świadczenia usług pośrednictwa kredytu konsumenckiego otrzymuje od współpracujących kredytodawców
wynagrodzenie prowizyjne
VII. Informacja o procedurze składania skarg i reklamacji
Reklamacje związane z świadczonymi przez Phinance usługami może zostać złożona:
- w formie pisemnej –osobiście w siedzibie i każdym Biurze Phinance S.A. albo przesyłką pocztową, kurierem lub posłańcem na adres: ul. Ratajczaka 19, 61-814 Poznań;
- ustnie – telefonicznie pod numerem telefonu: 061 663 99 39 albo osobiście do protokołu podczas wizyty w siedzibie lub każdym Biurze Phinance S.A.;
- w formie elektronicznej – za pomocą poczty elektronicznej na adres: klient@phinance.pl
Reklamacja musi zawierać dane pozwalające na ustalenia tożsamości osoby składającej reklamację. Rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi nastąpi bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. W szczególnie skomplikowanych przypadkach uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w ciągu 30 dni, termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi może zostać wydłużony do 60 dni od dnia otrzymania reklamacji. Phinance informuje, że Rzecznik Finansowy jest podmiotem uprawnionym do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich właściwym dla Phinance S.A. W przypadku negatywnego rozpatrzeniem złożonej reklamacji klient ma możliwości wystąpienia z wnioskiem do Rzecznika Finansowego o przeprowadzenie interwencji lub przeprowadzenie postępowania polubownego. Wniosek o wszczęcie wybranego postępowania należy złożyć do Biura Rzecznika Finansowego na adres:
ul. Nowogrodzka 47A, 00-695Warszawa lub wysyłając skan podpisanego wniosku na adres poczty elektronicznej: biuro@rf.gov.pl. Więcej informacji można znaleźć bezpośrednio na stronie Rzecznika Finansowego: www.rf.gov.pl