Deklaracja dostępności

W Phinance dbamy o wszystkich.
Wychodzimy naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom każdej osoby zainteresowanej korzystaniem z naszych usług. Dokładamy wszelkich starań, aby burzyć bariery – pracujemy nad tym, aby nasza oferta była przejrzysta i zrozumiała, a sposób działania czy biura były komfortowe i przyjazne dla wszystkich.
Wspierając osoby ze szczególnymi potrzebami, zapewniamy przede wszystkim:
- Dostępność online
Dbamy o to, aby nasze strony internetowe i aplikacje były intuicyjne, wygodne w obsłudze oraz odpowiadające oczekiwaniom użytkowników. Zapewniamy przede wszystkim:
- regulację kontrastowości strony;
- możliwość powiększania i pomniejszania tekstu;
- poruszanie się po stronie klawiaturą;
- czytelną czcionkę;
- dodatkowy kanał sensoryczny – możliwość odsłuchania tekstu umieszczonego na stronie.
- Dokumenty
Wszystkie dokumenty, które przygotowujemy z myślą o naszych klientach, są napisane w sposób wyczerpujący i zrozumiały. Sprawdzamy je również pod kątem językowym. Dbamy o to, żeby wszyscy byli w stanie pojąć ich treść i w związku z tym podjąć świadomą decyzję.
- Wsparcie
Dokładamy wszelkich starań, aby miejsca, w których świadczymy usługi były jak najlepiej dopasowane do wymagań osób ze szczególnymi potrzebami, w szczególności związanych z poruszaniem się.
W biurach zapewniamy przestrzeń do swobodnej rozmowy, posiadamy lupy powiększające, które mogą być pomocą przy czytaniu dokumentów.
Jesteśmy otwarci na propozycje naszych klientów – jeśli chcą oni odbyć spotkanie w przestrzeni sobie znanej, w której czują się komfortowo i bezpiecznie, nasz współpracownik stawi się w takim miejscu bez względu na to, czy będzie to mieszkanie, dom, biuro, czy kawiarnia.
- Dostępność dla każdego
Zależy nam na tym, żeby nasza oferta była dostępna i zrozumiała dla każdego. Może jednak się tak zdarzyć, że nie przewidzimy wszystkiego. Dlatego jeśli uważasz, że powinniśmy coś zmienić lub zoptymalizować, napisz nam o tym. Będziemy wdzięczni za każdą propozycję i sugestię.
Kontakt w tej sprawie lub w celu złożenia skargi dotyczącej braku dostępności, możesz podjąć z nami mailowo: klient@phinance.pl. W wiadomości, szczególnie jeśli jest ona skargą, zawrzyj następujące informacje:
- swoje imię i nazwisko;
- dane kontaktowe (będą nam potrzebne, żeby udzielić odpowiedzi);
- nazwę usługi, której dotyczy wiadomość wraz ze szczegółami, co konkretnie nie spełnia wymogów dostępności.