Deklaracja dostępności

W Phinance dbamy o wszystkich.

Wychodzimy naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom każdej osoby zainteresowanej korzystaniem z naszych usług. Dokładamy wszelkich starań, aby burzyć bariery – pracujemy nad tym, aby nasza oferta była przejrzysta i zrozumiała, a sposób działania czy biura były komfortowe i przyjazne dla wszystkich.

Wspierając osoby ze szczególnymi potrzebami, zapewniamy przede wszystkim:

  1. Dostępność online

Dbamy o to, aby nasze strony internetowe i aplikacje były intuicyjne, wygodne w obsłudze oraz odpowiadające oczekiwaniom użytkowników. Zapewniamy przede wszystkim:

  1. regulację kontrastowości strony;
  2. możliwość powiększania i pomniejszania tekstu;
  3. poruszanie się po stronie klawiaturą;
  4. czytelną czcionkę;
  5. dodatkowy kanał sensoryczny – możliwość odsłuchania tekstu umieszczonego na stronie.
  1. Dokumenty

Wszystkie dokumenty, które przygotowujemy z myślą o naszych klientach, są napisane w sposób wyczerpujący i zrozumiały. Sprawdzamy je również pod kątem językowym. Dbamy o to, żeby wszyscy byli w stanie pojąć ich treść i w związku z tym podjąć świadomą decyzję.

  1. Wsparcie

Dokładamy wszelkich starań, aby miejsca, w których świadczymy usługi były jak najlepiej dopasowane do wymagań osób ze szczególnymi potrzebami, w szczególności związanych z poruszaniem się.

W biurach zapewniamy przestrzeń do swobodnej rozmowy, posiadamy lupy powiększające, które mogą być pomocą przy czytaniu dokumentów.

Jesteśmy otwarci na propozycje naszych klientów – jeśli chcą oni odbyć spotkanie w przestrzeni sobie znanej, w której czują się komfortowo i bezpiecznie, nasz współpracownik stawi się w takim miejscu bez względu na to, czy będzie to mieszkanie, dom, biuro, czy kawiarnia.

  1. Dostępność dla każdego

Zależy nam na tym, żeby nasza oferta była dostępna i zrozumiała dla każdego. Może jednak się tak zdarzyć, że nie przewidzimy wszystkiego. Dlatego jeśli uważasz, że powinniśmy coś zmienić lub zoptymalizować, napisz nam o tym. Będziemy wdzięczni za każdą propozycję i sugestię.

Kontakt w tej sprawie lub w celu złożenia skargi dotyczącej braku dostępności, możesz podjąć z nami mailowo: klient@phinance.pl. W wiadomości, szczególnie jeśli jest ona skargą, zawrzyj następujące informacje:

  • swoje imię i nazwisko;
  • dane kontaktowe (będą nam potrzebne, żeby udzielić odpowiedzi);
  • nazwę usługi, której dotyczy wiadomość wraz ze szczegółami, co konkretnie nie spełnia wymogów dostępności.

Zobacz również

Aplikuj
teraz
Bezpłatna
konsultacja