Informacje dotyczące Phinance S.A. jako pośrednika kredytu hipotecznego

Załącznik nr 2 do uchwały nr 23/2025Zarządu Phinance Spółka Akcyjna z dnia18.03.2025

I. Firma, siedziba i adres Spółki Phinance Spółka Akcyjna, z siedzibą w Poznaniu. przy ul. Ratajczaka 19, 61-814 Poznań

II. Numer wpisu Phinance S.A. do rejestru pośredników kredytowych oraz adres strony internetowej, na której jest dostępny ten rejestr Phinance pozostaje podmiotem, który zgodnie z art. 88 ust 2 ustawy z dnia 23 marca 2017 r. o kredycie hipotecznym oraz o nadzorze nad pośrednikami kredytu hipotecznego i agentami prowadził działalność gospodarczą w zakresie pośrednictwa kredytu hipotecznego Rzeczypospolitej Polskiej bez tego zezwolenia do czasu rozpatrzenia złożonego wniosku o wpis do rejestru pośredników kredytowych. Rejestr pośredników kredytowych dostępny jest na następującej stronie internetowej: https://www.knf.gov.pl/podmioty/posrednictwo_kredytowe/dzial_I

III. Phinance S.A. jest powiązanym pośrednikiem kredytu hipotecznego współpracującym z następującymi kredytodawcami:
Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie; Santander Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie; Bank Millennium SA z siedzibą w
Warszawie, PKO Bank Polski S.A. z siedzibą w Warszawie; Bank Polska Kasa Opieki S.A. z siedzibą w Warszawie; Bank Handlowy
w Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie; mBank S.A. z siedzibą w Warszawie; ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach; Bank BNP Paribas Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, Bank Ochrony Środowiska S.A. z siedzibą w Warszawie; VeloBank S.A. z siedzibą w Warszawie; Nadsański Bank Spółdzielczy z siedzibą w Stalowej Woli

IV. Phinance S.A. informuje, że nie świadczy usług doradczych regulowanych przepisami ustawy z dnia 23 marca 2017 r. o
kredycie hipotecznym oraz o nadzorze nad pośrednikami kredytu hipotecznego i agentami

V. Phinance S.A. informuje, że z tytułu świadczenia usług pośrednictwa kredytu hipotecznego otrzymuje od współpracujących kredytodawców świadczenia niepieniężne w postaci szkoleń współpracowników Phinance S.A. oraz – w związku z zawarciem umowy o kredyt hipoteczny – wynagrodzenie prowizyjne, którego wysokość przedstawiona zostanie Klientowi na formularzu informacyjnym, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 23 marca 2017 r. o kredycie hipotecznym oraz o nadzorze nad pośrednikami kredytu hipotecznego i agentami

VI. Phinance S.A. informuje, że w związku z świadczonymi usługami pośrednictwa kredytu hipotecznego nie przyjmuje
bezpośrednio od Klientów jakiegokolwiek wynagrodzenia

VII. Informacja o procedurze składania skarg oraz sposobie korzystania z pozasądowych procedur wnoszenia skarg i odwołań
Reklamacje związane z świadczonymi przez Phinance usługami może zostać złożona.

  • w formie pisemnej – osobiście w siedzibie i każdym Biurze Phinance S.A. albo przesyłką pocztową, kurierem lub posłańcem na adres: ul. Ratajczaka 19, 61-814 Poznań;
  • w formie elektronicznej – za pomocą poczty elektronicznej na adres klient@phinance.pl
  • ustnie – telefonicznie pod numerami telefonu: 0800 110 100 i 061 663 99 39 albo osobiście do protokołu podczas wizyty w siedzibie lub każdym Biurze Phinance S.A.

Reklamacja musi zawierać dane pozwalające na ustalenia tożsamości osoby składającej reklamacje. Rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi nastąpi bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Do zachowania ww. terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi do klienta przed jego upływem. W szczególnie skomplikowanych przypadkach uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w ciągu 30 dni, termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi może zostać wydłużony do 60 dni od dnia otrzymania reklamacji. W przypadku negatywnego rozpatrzeniem złożonej reklamacji Klient ma możliwości wystąpienia z wnioskiem do Rzecznika Finansowego o przeprowadzenie interwencji. Zasady przyjmowania wniosków przez Rzecznika Finansowego znaleźć można na stronie internetowej https://www.rf.gov.pl/zasady-przyjmowania-skarg. Klient może również wystąpienia z powództwem do sądu miejscowo właściwego dla Klienta miejsca zamieszkania oraz prawo wystąpienia z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy do Miejskiego i/lub Powiatowego Rzecznika Konsumenta. Phinance S.A. informuje, że podmiotem uprawnionym, do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich właściwym dla Phinance S.A. jest Rzecznik Finansowy, który prowadzi stronę internetową: www.rf.gov.pl.

Aplikuj
teraz
Bezpłatna
konsultacja